Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019

Αίγινα - Το μανάβικο κόκκινο καΐκι, της Νεκταρίας

Αίγινα - Το μανάβικο κόκκινο καΐκι, της Νεκταρίας

Πέρασα από κει, κι όχι μόνο το φωτογράφησα, αλλά και το λαχτάρησα... για τα φρούτα του και όχι, μόνο!
Πού όμως, να τα κουβαλάω;
Ήμουνα ήδη φορτωμένη, νηστική και μέσ' την ζέστη, τον λίγο χρόνο, έτρεχα να προλάβω, να δω, να φωτογραφήσω, να χορτάσω κι από περισσότερες εικόνες Αίγινας, πέρα από Πίστης, τουριστικές.

...Έτσι, έπιασα κουβέντα με την μανάβισσα Νεκταρία ("τί ποιο φυσικό αυτό το όνομα, εκεί", μου είπε! όταν της είπα πως και μια γκαρσόνα είχε το ίδιο όνομα, κ.λ.π.) και της υποσχέθηκα πως στον γυρισμό θα έπαιρνα κεράσια, για να κεράσω το γκρουπ. Το πρόβλημά μου ήταν που θα τα πλύνω, κ.λ.π.
Εκείνη φρόντισε να πλύνει λίγα για μένα, να δροσιστώ στον δρόμο μου και μετά, άλλη Κυρία, μου έδειξε βρύση, στον Άγιο Νικόλαο, στο λιμάνι.
Τα έπλυνα, την κέρασα (τις, γιατί ήταν δυο στο εκκλησάκι) και πριν την επιβίβαση στο καράβι, γύρναγα με τις βρεγμένες σακούλες ... και δρόσιζα το γκρουπ, που ξαναβρήκα, σίγουρα χορτάτο και ξεκούραστο, κι όχι λαχανιασμένο, σαν κι εμένα!

Σ' ευχαριστώ, Νεκταρία!
ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ! 












































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου