Κυριακή 16 Ιουνίου 2019

Άλογα - Και Άλογα Αίγινας

***

Τα είδα να τρέχουν...

***
Η Σελίδα σάς αρέσει · 6 ώρες 


~ Beautiful horses in nature !

~ όμορφα άλογα στη φύση!


***

Κι είπα να φέρω και τα δικά μου...
Τα, της Αίγινας...

***























































Αυτή η φώτο... θα γίνει και ΦΟΝΤΟ, όπωσδήποτε...
Με κοιτούσε η Μαρία. Αυτό ήταν το όνομά της.
Της μιλούσα... ήθελα να την φιλέψω... μα φοβόμουνα, κιόλας.
Με βοήθησε τ' αφεντικό της και τον Ευχαριστώ!
Δεν θα ξεχάσω το βλέμμα της και πόσο με "άκουγε" που της μιλούσα.
Δεν θυμάμαι αν ήταν γαριδάκια ή κάτι άλλο. Λίγη σημασία έχει.





...Τα λατρεύω τα άλογα...
Χάζεψα με τις άμαξες...
Τα καμάρωνα... τα φωτογράφιζα, τα μίλαγα ΟΛΑ, μα τα λυπόμουνα... κιόλας.
Αυτή είναι η αλήθεια μου...
... Μα είδα τέντες, τροφή, αγάπη και φιλικά αφεντικά.
Μίλησα με πολλά. Ευχήθηκα "Καλές δουλειές", "Καλό Καλοκαίρι" και να τα προσέχουν...

Άλογα - Ταξί, κάτι πολύ ασυνήθιστο για μένα...
Τόσο όμορφο, μα και τόσο δύσκολο... για τον χαραχτήρα μου.

Όλα είναι θέμα συνήθειας και προσαρμογής.
Εδώ, Κατερίνα, "αταξίδευτη", ειδικά με άμαξες...

Ήθελα να ρωτήσω, αν είναι βαριές οι άμαξες, κι αν κουράζονται όσο περιμένουν την κούρσα (τουλάχιστον), αλλά δεν το έκανα, για να μην τους προσβάλλω και για να μη "δείξω", ότι είμαι από χωριό... που κι εκεί τα άλογα (ας είναι και μουλάρια ή γαϊδούρια) κι εκεί τα φορτώνουν, οι άνθρωποι!
Έδωσα μόνη μου την απάντηση:
...Σίγουρα με την άμαξα, είναι καλύτερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου