Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

Δεν είναι φωτογραφία. Στάση ζωής, είναι.


Εξώφυλλο βιβλίου είναι.
Το είχα στις φωτογραφίες μου...

***

Ταγκό με τον Καρ-Κείνο



Μαρία - Νεφέλη Δημητρίου

Οσελότος, 2015
320 σελ.
ISBN 978-960-564-290-7, [Κυκλοφορεί - Εκκρεμής εγγραφή]
Τιμή € 15,00


Τις σκέψεις της Μαρίας-Νεφέλης θα διαβάσεις εδώ. Μπαίνεις μέσα στην ψυχή της και διαπιστώνεις ότι παρόλο που ηλικιακά είναι μια νέα γυναίκα πλέον, έχει διατηρήσει τη δροσιά και την αγνότητα της εφηβείας. Είναι αυθόρμητη και ειλικρινής. Τα συναισθήματα και οι αντιδράσεις της παραμένουν εκείνα ενός παιδιού στα δεκατέσσερα χρόνια του και έχουν περιβληθεί μόνο με την ενδυμασία της ωριμότητας. Λες και συνεχίζει να ζει με τα χαρακτηριστικά της εποχής που την πρόσβαλε η αρρώστια. Δεν πρόφθασε να ζήσει φυσιολογικά, να κινηθεί στην κοινωνία και να αποκτήσει εμπειρίες που θα τη σκλήραιναν. Όχι ότι δεν αντιμετώπισε δυσχέρειες σ' όλο αυτό το χρονικό διάστημα. Θα καταλάβεις ότι, πέρα από τα προβλήματα της υγείας, βρέθηκε μπροστά και σε ποικίλα θέματα: οικονομικά, αμφισβήτηση της κατάστασής της, ανθρώπους που την πλησίασαν και στη συνέχεια τη διέβαλαν είναι τα σημαντικότερα.
Γνωρίζω πως η δημιουργικότητα είναι παντού, η δημιουργικότητα είναι για όλους. Ένα μανιφέστο για την ψηφιακή εποχή, το "Ταγκό με τον Καρ-Κείνο", είναι ένας οδηγός του οποίου το θετικό μήνυμα, οι εικονογραφήσεις, οι ασκήσεις θάρρους και δύναμης, και ότι εμπεριέχει ο κόσμος μου, ο εαυτός μου, πιστεύω ή θέλω να πιστεύω πως το βιβλίο μου έχει να δώσει μηνύματα, αλλά έχω να πάρω και μαθήματα ζωής από όλους εσάς που θα το διαβάσετε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου