Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019

Η Ταβέρνα της Κωνσταντίνας, στο Μικρό, Λαύκου

Η Ταβέρνα της Κωνσταντίνας, στο Μικρό, Λαύκου

(Το Πορτραίτο της θα το βρείτε, ΕΚΕΙ)

Δε θα μιλήσω για τα νόστιμα φαγητά της, τα πρωτότυπα, κ.λ.π. Αυτά τα γεύεστε και κρίνετε, αν θα ξαναπάτε.
Εμείς, πάντως, δεν αλλάξαμε στέκι!
Μια φορά ευχαριστημένοι, χίλιες φορές ευχαριστημένοι!
...Κι ύστερα... είχαμε γίνει πια, φίλοι!
Τις φωτογραφίες μου θέλω να προλάβω να ανεβάσω.









Η πανσέληνος του Ιούνη 2019





Εδώ δένουν το καραβάκι που πάει κόσμο (και φέρνει) στον Πλατανιά. Από κει οι τουρίστες, μπορούν να πάνε και απέναντι στην Σκιάθο.











Σ' αυτή την βρύση (στην πλατεία του Μικρού), η μυθολογία λέει, πως σταμάτησε ο Ιάσονας κι ήπιε νερό, μαζί με τους Αργοναύτες, κατά την εκστρατεία τους για το χρυσόμαλλο δέρας.









Το μονοπάτι που οδηγεί στον Πλατανιά, Πηλίου.

















































Μια μικρούλα τουρίστρια, ήρθε στην αγκαλιά μου, κι όλο μου έδειχνε, κι όλο μου χάριζε φύλλα του πλάτανου, χαρωπή!


Η γοργονίτσα της...


***
Η μικρή "ξυδάτη" μου, Ιωάννα, που έλυσε το πρόβλημα των τσιμπημάτων των κουνουπιών ("για μύρισε να δεις, άρωμα!" μου έλεγε), ετοίμασε τρέχοντας μια ανθοδέσμη για να στείλει στην θεία της που γιόρταζε. Μ' άφησε να την φωτογραφήσω. Κι έτσι, κι αλλιώς και να φαίνεται μόνο το χεράκι της, όπως επιβάλλεται.





Κι ύστερα, τι συγκίνηση!!!
Πριν φύγω, είχε ετοιμάσει και μία για μένα!!!
Η γλυκιά, ξυδάτη μου, η Ιωάννα, στην οποία "διακρίνω", πολλά ταλέντα!
Όπως και να το κάνουμε, έχει δυνατή κληρονομικότητα!
Μεγαλώνοντας θα μας δείξει τι επέλεξε, γιατί είναι ακόμα, πολύ νωρίς για να αποφασίσει!
Προέχουν οι διακοπές και το Σχολείο.
Εκείνη, ξέρει καλύτερα!





Η δική μου ανθοδέσμη, με τα λουλούδια της γιαγιάς Κωνσταντίνας, απ' τα χεράκια της πιο μικρούλας της εγγονής, της Ιωάννας.
Και η μεγαλύτερη εγγονή, τραγουδάει, έμαθα και είδα, η Κωνσταντίνα Καψάλα, την έχω "κλέψει" ήδη, στο Πορτραίτο της γιαγιάς!
(Για την γιαγιά  τραγουδίστρια Κωνσταντίνα Μωραίτη, θα δείτε ΕΔΩ)

Τί "ακριβό" δώρο!
Με "σκλάβωσαν"!
Πιο πολύ, η ξυδάτη μου!
Το λέγειν της, η ευαισθησία της, η καθαρότητα της ψυχούλας της, η αγκαλίτσα της... η ανθοδέσμη της..
Θα μου λείψει!

Να περνάτε ΚΑΛΑ, ΕΚΕΙ, στο πανέμορφο Μικρό!
ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου